Tvättdags

Ska strax ner till tvättstugan och slänga in lite tvätt. Har inte så mycket, behöver mest tvätta mina arbetsskjortor.

Tycker egentligen inte om att tvätta på söndagar, låter konstigt I know. Min mormor var en rätt så religös katolik då hon levde och söndagar var till för att vila och inte göra några hushållsarbeten. Antar att just den grejen har smittats av lite på mig...haha. Men jag behöver verkligen tvätta mina skjortor annars har jag inga rena i morgon till jobbet.

Väntar också på att en vän ska komma över på lite fika och lunch. Ska bli trevligt. Trevlig söndag :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Trevlig söndag gumman och hoppas det gick bra i tvättis :)

2008-10-19 @ 17:32:33
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0