Fredag


YAY, det är fredag idag :) Jag gör helg om en timme, ska bli skönt att få börja denna helg tidigt. Har nu börjat jobba 50 % ett par veckor. Jag kommer arbeta olika tider eftersom vi har kontoret öppet mellan 08-19. På måndag börjar jag 13.30 till 18.00. Blir lite långledigt för min del denna helg. Slutar 12 idag och ska äta lunch i personalmatsalen och sen är det helg. Ska träffa syster och en kompis för lite fika på stan.

Morgon dagen ska spenderas med syster, vi ska shoppa :) Och planera lite London, det verkar som att det blir av :) Mer om det sen.

Trevlig Fredag på er.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Å va skönt att sluta tidigt för en gångs skull :)

Trevlig fredag på dej med gumman! <3

2008-09-26 @ 13:19:08
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Tack snälla gumman :) detsamma. <3

2008-09-26 @ 21:37:33
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0