Fy fan

För att gå tillbaka till min onda handled/hand. Jag har så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Var hos läkarn igår, jag har fått en muskel och sene inflamation, samt så är handen rejält överansträngd. Jag måste gå på någon sorts laserbehandling hos honom ett tag. Min arbetsgivare är bra, de betalar denna behandling då de tydligen är ganska dyra,  inte så konstigt att de vill betala då det är en arbetskada.

Jag måste vila min vänsterhand, får inte använda den alls. Lätt och säga, jag blir ju helt skadad, skriver en mening i timmen typ. Det kommer tydligen ta ett bar tag för min hand att bli bra igen, jätteroligt...not.

Läkaren vill försöka undvika en sjukskrivning så gott det går och visst det vill jag med, men jag har så ont att jag inte tror att jag fixar det. Var på laserbehandlingen idag, ska tillbaka på onsdag igen. Men fortsätter det göra så här ont får han sjukskriva mig. Det positiva är att min chef verkligen vill att jag ska bli bra, hon ska se till att byta ut en del utrustning för mig så att det ska bli lättare för mig att jobba. Nu går ju allt i slow motion.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Å nej gumman :( Krya på dej!!! Puss.

2008-09-11 @ 22:10:18
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Tack snälla gumman :) <3

2008-09-11 @ 22:31:10
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0