Irriterad


Jag är en aning sne. Igår när jag kom hem funkade varken mitt internet eller TV. Ingen av alla jäkla kanaler som jag har fungerade. Kul, jag missade ALLT roligt som gick på TV. Och inget internet som fungerade. Och ett jävla plingande var det på dörren av grannarna som också hade detta problem, de hade pratat med Com Hem som ville att de skulle kolla med några grannar. Jag själv satt och ringde Com Hem. Så jäkla irriterande när varken internet eller TV:n funkar. Man märkte igår kan jag säga hur beroende man är av dessa två. Jag visste inte vad jag skulle göra resten av kvällen. la mig ner och läste en bok.

Com Hem ska skicka en tekniker till vårt hus och jag hoppas verkligen att de fixar det idag. Inget fungerade imorse heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0