Lördag

Har varit hos My, min nageldam och fixat mina naglar. Gick lite sådär, naglarna är super snygga som vanligt, men jag har ju så satans ont i handen så hur hon försiktig hon än försökte vara gjorde det ont. Jag försökte ändra min tid till nästa lördag, tänkte att handen kanske blir bättre men då hade hon ingen tid och att vänta två veckor till är ingen valmöjlighet. Nothing comes between me and my nails :)

Idag kommer min kära syster yster över, ska bli roligt. Vi har inte hängt på väldigt länge. Vi ses ju nästan varje dag på jobbet, men vi har inte umgåtts ordentlig på ett tag. Ska bli kul, hon stannar över natten. Får gå ner och köpa en massa gott. Bra film ska vi se och det senaste avsnittet av Supernatural, great show.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygga!! =)

Hoppas du och din syster får det så trevligt :) kramen.

2008-09-20 @ 15:26:13
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: eMMa

Hej gumman! Ser att vi gjort dsamma sak idag, fast på varsitt håll ler Vad fina dina blev! Jag gjorde ju mina lite annorlunda, men jag blev nöjd! Kul med nått nytt! HOppas din hand blir bättre... inge kul det där :( Och så hoppas jag naturligtvis att du o syster får det mysig ikväll! Själv blir det en lugn kväll hemma med mat o film :) Puss!

2008-09-20 @ 18:11:31
URL: http://emmaeklund.blogg.se/
Postat av: Zelly

Sandra: Tack vännen :)



Emma: Gumman, tack snälla :) En filmkväkk måste vi två styra ihop snart :) Puss

2008-09-21 @ 15:40:11
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0