Monday


Hej hopp. Jag håller på att somna! Klockan ringde 05.15! Helt galet. Tänkte egentligen gå upp 05.30, men ville gärna äta lite innan jag begav mig på körlektion. Var för lång tid att vänta tills jag kom till jobbet. Jag visste att jag skulle sova dåligt, var ett tag sen jag gick upp så tidigt. Efter mycket strul i morse med diverse tåg som var försenat, kom jag fram till körskolan. Min lärare Alex är en riktigt skönt prick måste jag säga. Han är väldigt pedagogisk och jag lär mig verkligen.

Efter jobbet ska jag hem, blir till att lägga sig tidigt idag kan jag tala om. Men nu dags för en kopp kaffe, vet inte hur månag jag har fått i mig idag...haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0