OTH again :)


Day time TV sucks. Finns ju fan ingenting på TV så här om dagarna. Jag har i och för sig en massa bra serier att se på som jag har laddat hem. Men det tar jag sen, snart är det god mat som mamma har lagat, hon är här och hälsar på mig.
Sitter här och tittar på säsong 1 av One Tree Hill som går på Kanal 5 nu, älskar verkligen denna serie, en av mina favoriter. Var så länge sen jag såg första säsongen, så det är roligt, de är så små ju, Chad har en rolig frisyr..haha. Får se till att ha ett OTH maraton en dag, har alla säsonger på DVD.

Nej, nu blir det mat, det luktar gott ur mitt kök, det här är lycks när man har en mor som står i ens eget kök och lagar god mat, hon ser verkligen till att jag vilar min hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0