Sjukling


Handen blir ta mig fan bara sämre och sämre känns det som. Men min läkare säger att det går åt rätt håll. Lite av svullnaden har lagt sig. Men det kommer ta ett par veckor innan jag är helt ok. Ska tillbaka till honom i morgon runt 12 för mera laserbehandling och sen kommer han deltidssjukskriva mig. Ska bara jobba 50% ett tag fram över. Hur länge vet jag inte, får se vad han säger i morgon. Kommer vara jättekonstigt att bara jobba 4 timmar, jag har aldrig i hela mitt arbetsverksama liv varit sjukskriven. Sjävklart har jag varit hemma från jobbet då jag har varit sjuk, men aldrig sjukskriven. Men det känns som att jag verkligen behöver det för att handen ska bli bättre, annars kommer jag bara fortsätta att ha ont.

(Bild från. Xtinaweb.org)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stackare! kramar om. Bäst den får läka i sin takt och du inte anstränger den för mycke ;)

2008-09-24 @ 23:10:18
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0