13 juli baby



Vem: Britney Spears
När: Måndag 13 juli 2009, kl 19.30
Var: Ericsson Globe, Stockholm (P.S vad jag hatar det nya namnet på Globen, det är Globen och inget annat)

Så är det äntligen dags-världsstjärnan Britney Spears kommer till Ericsson Globe den 13 juli.

Det är inte konstigt att hela världen följer hennes minsta rörelse. Låtarna Baby on more time, (You drive me) crazy, Oops I did it again, Toxic, I´m a slave 4 u, Piece of me, Everytime, Stronger, If you seek amy -talar alla för sig själva. Britney är onekligen en av vår tids största stjärnor.
Britney Spears är aktuell med sitt sjätte studioalbum, Circus, som innehåller flera redan framgångsrika singlar. Konserten kommer att gå i cirkusens tecken med scenen placerad i mitten av arenan, som en klassik cirkusmanege. Förväntningarna är skyhöga och det kommer tveklöst att bli en spektakulär show!

(Text lånad från Ticnet.se)


Det enda negativa med detta tycker jag är att priserna är så jäkla höga. 4500 kr för de bästa platserna vid scenen, det tycker jag är på tok för mycket. Biljett priser ligger mellan 695 kr - 4500 kr. Inte ens min Madonna biljett kostade så mycket, för den gav vi ca 1100 kr. Men jag SKA se Britney, så är det bara.


Kommentarer
Postat av: Haris

Om jag hade gått hade jag köpt biljetterna för 1900:- tycker att det är värt det - det är vip stolarna vid scenen. Dem för 4500:- är onödigt dyra jag är ledsen.

2009-04-29 @ 20:52:13
URL: http://petitbeurre.blogg.se/
Postat av: Anonym

shes the thing baby:D

2009-04-30 @ 00:01:21
URL: http://meeri.blogg.se/
Postat av: Rebe

are u joking?

min plan va att skippa henne anyways, glad i am sticking to it dammit....hon sjunger ju inte ens live

2009-04-30 @ 15:42:22
Postat av: Zelly

Rebe: she is a bit nuts när det gäller priset...men it´s brittan juh ;)

2009-05-01 @ 10:53:06
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

åh, brittan som är så grym ;-)

2009-05-02 @ 11:42:23
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0