90210


Har suttit och kollat på mina TV-serier, ska strax gå över till film. Har varit uppe sedan 06.30, går ju inte att sova på stället. Anyways back to my shows. Såg 90210 igår och jag säger bara en sak, DONNA MARTIN :)

Visste ni att Dustin Milligan som spelar Ethan och Jessica Stroup som spelar Silver är tillsammans även på riktigt? I didn´t, fick reda på det här om dagen. Hon är så söt, alla tjejerna är så söta och vackra, älskar verkligen AnnaLynne McCord som spelar Naomi och Jessica Lowndes som spelar Adriana.

Såg även Prison Break igår, älskar den serien men den är nu inne på sin sista säsong. No more Wenthwort :(

Kommentarer
Postat av: Rebe

om bara david o dyland kan dyka upp! then i shall be happy happy

2009-04-23 @ 11:24:52
Postat av: Andreja

Jessica Stroup namnet känner jag igen., Hon var med i Prom night med Kellan Lutz.

Det du.;)

2009-04-23 @ 12:49:26
Postat av: Zelly

Rebe: Eller hur, I want to see Dylan so bad and of course David med.



Andreja: She was? well du vet att jag inte kollar på scary mary filmer ;)

2009-04-23 @ 20:19:17
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0