Fika med syster

Träffade upp syster efter jobbet för en fika. Jättemysigt i vanlig ordning. Vi hamnade på ett jättemysigt cafe i Gamla Stan, älskar verkligen den biten med Stockholm.

Nu har vi även sett till att boka bord nästa vecka på en jättemysig restaurang som jag ser fram emot att besöka, har hört så mycket bra om den. Syster är skyldig mig en middag från sist jag lagade hennes dator, hjälper henne alltid med den biten när hon lyckas fucka upp den. Men vad gör man inte för sina småsyskon ;)

Den här måndagen har bara flugit förbi, vet inte vart den tog vägen. När det var dags att sluta arbetspasset på jobbet idag trodde jag att klockan var ca 15 och inte 18. Men skönt att denna dag är förbi.

På fredag är vi lediga på min avdelning eftersom det är långfredag vi är även lediga nästa måndag, men jag ska jobba extra på min gamla avdelning igen, men det är ok. Man får ta det man får nu när man har varit tvungen att gå ner i tid på min avdelning. Är dock väldigt tacksam för att jag får pass på min gamla avdelning.

Kommentarer
Postat av: Rebe

men skulle inte hon laga mat åt dig?



ah, make sure to take the most expensive meal on the menu!

2009-04-06 @ 23:27:46
Postat av: Zelly

Rebe: Hon har lovat en bra middag på en trevlig resturang, 3-rätters med vin osv ;) En jättemysig restaurang, bilder kommer sen såklart :)

2009-04-07 @ 13:20:42
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0