För i H***te

Ringer det en till idiot under de 30 minuter jag har kvar att jobba från ett land som jag för tillfället inte tål, kommer jag att explodera. De är så jävla tröga!! Människan har mailat oss om en jävla bokning och för ca 3 minuter sedan och undrar varför hon inte har fått svar. Människa tror du att vi inte har något annat att göra än att sitta och vänta på hennes mail.

"It's urgent, we have to receive confirmation within 5 minutes because of the visa letter we have to bring to embassy."

Skiter jag i, se till att maila någon timme innan du måste gå till Ambassad jäveln!

Ursäkta, men jag är så jävla irriterad på dessa oprofessionella reseagenter, samma sak varje gång.

Kommentarer
Postat av: Sandra

SÅ jobbigt :/

Hoppas det inte ringde nån mer!

2009-04-30 @ 15:29:25
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Sandra: Skitskum dam, vi har en hel del knäppisar som ringer ;)

2009-05-01 @ 10:54:11
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0