Hello

I am coming wireless, I love it. Jag är fortfarande inte hemma, men jag är så glad att det finns trådlöst internet här, ren lycka.

Jag är nämligen inlaggd på Karolinska Sjukhuset ett par dagar, inget to serious, lite grejer som måste kollas och testas. Trodde inte att det skulle finnas, så jag har laddat min laptop med en massa TV-serier och filmer. Tagit med mig en hel del DVD filmer som jag ska kolla  på. Men glad överraskad blev jag när jag upptäckte att det fanns internet uppkoppling, så jag kan sitta här i min säng och kolla runt.

Jag är så jäkla trött, det går ju inte att sova som man önskar och vill. Jag delar rum med 3 andra tanter och det är inte harmoniskt alls. De är helt enkelt pain in the ass. Nätterna är värsta trots allt eftersom man måste dela med andra människor. Men jag hoppas på att få åka hem snart, eventuellt imorgon får jag åka hem.

Idag får jag besök av pappa ♥ och syster ♥, mamma ♥ var här igår. Och min underbara vän Rebe har varit här varje dag och underhållit mig, thanks babe ♥

Fuck tecknet är till alla jobbiga patienter här om kring ;) Har en tant brevid mig som gråter om vart annat, ja vad ska man göra.

Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Åh hoppas det är bra med dig och inget allvarligt nu!:)

2009-04-23 @ 11:12:23
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Rebe

some sagt dom blir addade på min hit-list av peeps to u know what lol

2009-04-23 @ 11:22:49
Postat av: Sandra

Gumman, blev så orolig, det är inget allvarligt alltså? Så bra :) Kul att du kan använda datorn!

Usch det värsta att dela rum :/ Krya på dej <3

2009-04-23 @ 12:46:15
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Thank girls :)



Rebe: You so got my back ;)

2009-04-23 @ 20:16:35
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0