Kan ni gissa Divan?

Jag kan komma med ett litet skvaller ;) En ganska känd sångerska som ska ha konsert i Sverige i år önskar bo på vårt hotell. May I call her Diva?! Observera att hon tjänar enormt mycket pengar på att vara ute och turnera. För visso tjänar hon såklart en massa pengar på både skivförsäljning osv...

Hon önskar bo hos oss i en av våra största sviter och den dyraste I may add. Nu tycker jag att vi tar lite väl kraftigt betalt för den, 70 000 kr per natt. Men smakar det så kostar det som det så fint heter. Anyways, Divan här då vill inte betala dessa pengar för sviten men hon vill bo där. 7000 kr önskar de betala!! Är det inte underbart när ens gäster ska bestämma hur mycket de vill betala för att bo här. Den som har tagit emot förfrågan säger såklart "Are you people crazy?" , nej skojar bara det var vad hon tänkte men inte sa. Utan erbjöd henne den svit som kostar 7000 kr, men då är det inte en av våra "bättre" sviter. Människans bokare säger då..."Well,  but this is for (hennes namn, ni får ju gissa vem det är), it´s for her, don´t you know who she is? Hahahaha....I love it. De tycker att vi ska ge dem ca 91 % rabatt eller hur mycket det nu blir, 63 000 kr rabatt för att hon vill bo där. Pay up bitch säger jag ;) Vill man bo flott får man se till att betala för det också.


Kommentarer
Postat av: Rebe

vad cool jag känner mig, för jag vet ju vem det är hihihi....



2009-04-13 @ 23:06:29
Postat av: Sandra

Hahaha ja se kändisar :P

Jättesvårt ju, vem kan det vara? Ingen aning, diva? Hmm... Madonna kanske? :/

2009-04-14 @ 10:53:51
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Rebe: Rebe: Of course dear, I tell you everything ;)



Sandra: Mycket bra gissat men det är tyvärr fel ;)

2009-04-14 @ 20:59:36
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Sandra

aha var det HON, hade jag aldrig gissat :P

2009-04-15 @ 20:48:18
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: honey

beyonce? pink?



2009-04-17 @ 02:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0