Lepa Brena


Hur jag ska lyckas summera gårkvällen vet jag inte alls. Det har fortfarande inte gått in i huvet att jag på riktigt har sett Lepa Brena live, trodde aldrig i hela mitt liv att den dagen skulle komma. Jag älskar henne lika mycket som jag alltid har gjort och om ens möjligt ännu mera efter gårdagen. Jag blev nästan lite tårögd och ville gråta av lycka, jag var så lycklig igår men jag höll mig ;) Det går helt enkelt inte att beskriva i ord hur underbar hon var, detta var verkligen årets balkanfest, fan den bästa balkanfesten ever ingen balkanartist kommer någonsin att slå detta.

Vi filmade och tog kort med syster kamera som är tusen gånger bättre än mig, ljudet vart helt fantastiskt och bilderna lika så. Nu har jag förminskat bilderna här så de är kanske inte lika bra som i real size, men ett hum får ni :) Jag har inte kärt mig hur man något snyggare kan tagga sina bilder, måste se till att lära mig det. Har taggat bilderna lite eftersom jag förr har sett mina bilder på andra hemsidor och där de inte har skrivit vem som har tagit bilderna.

Hon blandade både gamla hits och nya, när hon sjöng Jugoslovenka trodde jag att hela stället skulle explodera, folk blev som tokiga och sjöng för full hals. Just i det ögonblicket var det som att det hemska kriget aldrig hade hänt och vi var alla fortfarande jugoslaver och Jugoslavien just bara Jugoslavien.

Vad kan jag mer säga, än att jag fortfarande är i ett lyckorus som jag kommer leva länge på, fram tills jag ska se nästa barndoms idol, Madonna i sommar.

Här kommer lite bilder, Klicka för större i vanlig ordning :)

   
   



För dem som vill se resten av mina videos (ehem, jag filmade tydligen 12 klipp...haha) så kan ni klicka er in på mitt youtube konto Fabulositysecret1.

Kommentarer
Postat av: Haris

Vad fräck Fahreta är i sin nya frisyr. Tittade på dina utube klipp och det var väldigt bra. Saknade bara ett par 3d brillor hehehe.

Aaawh men hoppas på att se Brena live vid Banja Luka eller Sarajevo nu under sommaren :) darn darn darn

2009-04-27 @ 12:19:08
URL: http://petitbeurre.blogg.se/
Postat av: Sandra

Är så gald för din skull att du ÄNTLIGEN fått se henne ;D

2009-04-27 @ 13:09:01
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Melissa

Sooooooooooooooooooooooooooooo jealous!!!!!

2009-04-27 @ 15:38:32
URL: http://hellomello.blogg.se/
Postat av: Zelly

Melissa: Jag kan bara säga ;)



Sandra: tack söta, jag är fortfarande lycklig :)

2009-04-27 @ 22:32:14
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Rebe

im glad u had fun!

2009-04-27 @ 23:10:03
Postat av: Zelly

Rebe: Thank you dear, jag hade verkligen super :)

2009-04-28 @ 10:16:46
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Andreja

Ahem let me quote you.;)"Vi filmade och tog kort med syster kamera som är tusen gånger bättre än mig, ljudet vart helt fantastiskt och bilderna lika så". Yep min kamera is awsome.

Minns när vi var småglin och kunde dansa och sjunga till hennes låtar. Nu vill jag se filmen "Hajde da se volimo".

Hon är verkligen queen av Balkan musiken.

2009-04-29 @ 00:14:54
Postat av: Zelly

Andreja: Din kamera rocks, du vet att jag ska låna den när jag nu springer på alla konserter ;)

ÅH, när vi var små och Brena ;) Mina bästa minnen, vi måste titta på Hajde da se volimo, kan ta det någon helg hos mig ;)

2009-04-29 @ 12:30:03
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0