Seg och trött

Jag är så trött idag, sitter här på jobbet och håller på att somna. Kunde fan inte somna igår, låg vaken säkert till klockan 01.00 och skulle upp 05.30 för att hinna i tid till Karolinska för att lämna ännu mera blodprov. Hur mycket blodprov kan de vilja ha av en person, tömmer mig helt och hållet på blod...hahaha. Fast å ena sidan tycker jag att det är skönt att de är så noga och kollar allt, så jag ska inte klaga.


Eftersom jag var tvungen att vara fastande sedan igår kväll var jag så hungrig efter besöket, skulle inte hinna i tid till frukosten på jobbet. Så det blev till att köpa en smörgås samt den underbara apelsin juicen från Brämhults, den är så god, nypressad apelsin, I like.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; haha nej verkligen inte! Sen kan man ju även undra om varför personer sitter och kollar efter fel i filmen istället för att njuta av den (a)



jasså? :O fel i sminkningen, vill du fråga ifall hon vill dela med sig dem till mig?



Kram!

2009-04-28 @ 14:49:59
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jobbigt det måste va men precis som du säger så är du jättebra de kollar så noga :)

Kramen <3

2009-04-28 @ 19:43:09
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Sandra: Tack gumman, visst är det lite småjobbigt med en massa blodprover, men så skönt att de är så noga. <3

2009-04-28 @ 21:52:54
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0