Sneak peak

Åh, jag längtar mer än någonsing :)


Kommentarer
Postat av: Rebe

va roligt det skulle vara om den floppar.....not that i see that happening...

i mean that would mean people actually only go and watch it one time and apprently har twi-fans inte finanskris när det gäller det lol :D

2009-04-16 @ 23:03:01
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Jaaa visst längtar man!:)

ha en underbar dag du med!

2009-04-17 @ 10:09:15
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Zelly

Rebe: slaps you hahaha du skulle ha sett en disskution med någon brud igår, she got all bitchy för att jag påpekade att en bild hon postade på Rob var fejk, men henne satte jag på plats, you know me. I shall tell you.

2009-04-17 @ 14:03:49
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Rebe

ahaha, jag tror att min nya hobby ska bli och annoy twifans....its just so easy och fun. esp the ones over att you know where

2009-04-17 @ 19:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0