The City


Jag och mina TV-serier. Nu har jag helt och hållet fastnat för The City där vi får följa Whitney Port från The Hills. Hon har fått jobb hos Dine Von Furstenberg i New York. Jag följer ju The Hills, även fast den är lite halv fejk. Whitney har alltid varit min favorit, hon har en jättesnygg klädstil och så verkar hon vara en sån härlig tjej. Har suttit på MTV´s hemsida och kollat alla avsnitt eller jag har några kvar, The City verkar ändå vara en reality show och inte så fejk och påhittat som The Hills. Men den där bruden Olivia, vilken bitch.

Kommentarer
Postat av: Rebe

äkta zelly serie hehehe

2009-04-04 @ 23:39:01
Postat av: Zelly

Visst är det en rikigt me serie..lol

2009-04-05 @ 00:46:33
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0