Valborgsmässoafton


I dag är det valborgsmässafton och det betyder att en hel drös med människor kommer att supa skallen i bitar. Ganska tragiskt if you ask me, jag menar själv har man inte varit en ängel det ska gudarna veta. Men att det behövs vissa högtider som en ursäkt för folk att supa sig redlöst tycker jag är ganska patetiskt.

Själv slutar jag jobba 15.30 idag. Synd att vi inte jobbar halvdagar även fast vi sitter på kontor. Fast det skulle inte gå eftersom vi ändå jobbar på hotell och har en del gäster som ringer. Dock märker man att det är "helgdag" för det ringer inte lika mcyket idag. Ska bli skönt med tre dagars ledigt, vädergudarna har lovat fint väder till helgen, upp till ca 20-25 grader. I like :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Trevlig valborg gumman <3

Ska inte göra ett dugg :P

2009-04-30 @ 15:29:04
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Sandra: Det samma gumman, hoppas ni hade en trevlig kväll, jag var också bara hemme <3

2009-05-01 @ 10:54:47
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0