Dagen över


Så var första arbetsdagen efter semestern över. Dagen har dock gått väldigt fort trots att jag har haft en hel del att ta tag i. Jag har nu bestämt mig för att jag får ta allt som det kommer helt enkelt. Jag har inte mer än två händer och 8 timmar till att jobba. Det var roligt att träffa alla kollegor igen dem har jag saknat, ja vissa mer än andra ;)

Ska försöka komma i säng tidigt idag, sov som en kratta inatt. Jag gick och la mig i lagom tid, kunde såklart inte sova. Låg och vred och vände, lyssnade lite på min Ipod, satte på TV:n och tittade på Privledge som jag hade spelat in. Nope, nada hände. När klockan var 01.30 höll jag på att bli tokig och kunde inte tro det var sant när klockan ringde imorse då det var dags att bege sig till jobbet.

Kommentarer
Postat av: emma

ville bara sägaa att jag tkr din bloggdesign e jätte fin

2009-08-10 @ 21:03:06
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så jobbigt när man inte kan sova normalt :/

2009-08-11 @ 18:39:53
URL: http://sandris81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0