Home Sweet Home


Hej mina vänner. Flytten gick super :) Äntligen är alla saker på plats i min nya lägenhet. Jag måste dock städa ur min gamla samt slänga de möbler som slängas ska. Men det hinner jag med. Min förra hyresvärd är en bitch, de har inte brådis med att hitta någon annan som kan flytta in där, så jag måste betala dubbla hyror i 3 jäkla månader. Men men, det är som det är. Det suger verkligen. Nycklarna till den måste vara inlämnade den 2 november, då är jag i New York. Så pappa får åka och lämna dem, jag kan säga såhär. Eftersom min förra hyresvärd inte tänker vara snäll så tänker jag inte lämna in nycklarna innan den 2 november, då tänker även jag hålla på dem, så det så.

Anyways, jag var ledig i fredags för fyttens skull. Vi var ett gäng, de som hjälpte till ska ha ett STORT tack. De var helt fantastiska, killarna tog alla de tunga grejerna.

Nu gäller det bara att komma iordning. För tillfället bor jag hos syster. Jag har nämligen inga pasienner än i min lägenhet och jag kan inte sova i ett ljust rum. Ska ta mig till IKEA nu någon dag för att köpa pasienner så att man kan börja sova där :)

Jag har tagit bilder på hur lägenheten ser ut, ska bara redigera dem lite så kommer de upp här :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

SÅ skönt! :)

Ser fram emot bilderna :)

2009-08-25 @ 12:01:06
URL: http://www.twitter.com/sandris81
Postat av: Sandra

Missa det där med 3 månaders dubbla hyror - fan vad surt OCH irriterande!

2009-08-25 @ 12:02:13
URL: http://www.twitter.com/sandris81
Postat av: Zelly

Sandra: Bilder kommer så fort jag får lite tid över :) Och det där med 3 månaders dubbelhyra, it SUCKS, men men vad ska man göra.

2009-08-26 @ 15:52:33
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Haris

Lite bilder please Zellyc :) något som jag intr förstår är att man inte får parsienner och gardinstänger när man flyttar in i en lägenhet :S Wierd. Men super i alla fall att (nästan) allt är fixat då hehe. :) :):)

2009-08-27 @ 08:57:04
URL: http://theharis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0