Måndag


Hejsan hej. Tre koppar kaffe senare och jag är inte alls piggare. Jag har varit uppe sedan 06.00. Var först ute på Karolinska och lämnade blodprov. Ska tillbaka imorgon igen, it never ends my friends.

Anyways, jag är helt slut i kroppen Eller rättare sagt jag har ont i hela kroppen. Hela helgen har jag målat om i mitt nya vardagsrum. Taket blev jag inte så jättenöjd med, det var fan inte det lättaste att måla. Men men det funkar :) Väggarna blev jag dock sjukt nöjd med, är stolt över allt mitt arbete kan jag tala om :) Men jag kan knappt röra mig idag...hahaha. Vete fan hur jag ska orka packa ner det sista och orka flytta på fredag. men det får helt enkelt gå, jag hittar nog viljan där inne någonstans :)

Kommentarer
Postat av: Sabine - Utan dina andetag

hoppas du mår bättre snart!

2009-08-17 @ 20:33:05
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Lina

varsogod :D ha du kollat på den än? ;) Oj har du fått svar från karolinska? :S lät ju inte nå bra att vara så trött om inte annat jobbigt:s



kramm på dig

2009-08-19 @ 08:46:09
URL: http://lilalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0