Min nya lägenhet

Här kommer lite bilder på min nya lägenhet. Jag tog dessa innan jag hade hunnit flytta in. Nu ligger där hemma en massa kartonger överallt, men sakta men säkert börjar vissa saker komma iordning. Jag ska köpa en del nya möbler, en ny soffa, en tv-bänk, en ny bokhylla och så är det en hel del annat. Så roligt att få inreda hur man vill ha det och i min egen smak. Ni kommer att få se fler bilder när saker och ting börjar komma på plats :)

(Klicka på bilderna för större)

Mitt kök.
Den nedersta lådan ska de fixa till, väntar fortfarande på att det ska bli gjort. Nya kökslykor, nya tapeter, ny spis, nytt kylskåp och ny frys samt nytt golv.

  

Mitt sovrum
Nya tapeter samt golv.



Mitt vardagsrum
Jag älskar de stora fönster som finns där. Efter att denna bild hade tagits har jag målat om väggarna och taket i vitt. Även här nytt golv och tapeter. Men jag gillade inte tapeten så därför målade jag om. På balkong skyddet har ungarna till dem som bodde där målat med färg, så det väntar jag på att hyresvärden ska ta bort.



Mitt väldigt skabbiga och vidriga badrum.
Man vill inte ens använda det. Men detta ska stambytas nu under 2009, snart hoppas jag. Jag har dock fått en ny toalettstol då den förra inte gick att spola på. Usch, så jäkla vidrigt, jag längtar tills de gör om badrummet.



Hallen, sedd från vardagsrummet. Man ser in i köket och sovrummet. Jag väntar på dörrar till dem båda, hyresvärden har beställt nya.



Hallen sedd från köket. Dörren till höger på bilden är till garderoben. Glömde ta en bild på den, men den är huge.


Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

Åååh lovely:D Väldigt stor, ljus och rymlig:D Happy for u babe:D

2009-08-28 @ 04:18:01
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

Tack för tipset gumman, ska be sambon köpa de! Det är förjävligt! Proppat i mig 2 alvedon men det hjälper inte direkt.

2009-08-28 @ 10:52:42
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Sandra

Ser rymligt och fint ut tycker jag :)

Gilla det där med balkongdörren lixom i mitten, tyckte jag var snyggt :)

Ja fy vilket badrum, det måste du väl få iordning :/

2009-08-29 @ 10:42:25
URL: http://www.twitter.com/sandris81
Postat av: Zelly

Sandra: Tackar, jag älskar verkligen vadagsrummet och dess fönster. Ja du badrummet...bläää, så jävkla vidrigt. Jag hoppas att stambytet kommer snart.

2009-08-30 @ 09:59:55
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Haris

Gillar lägenheten väldigt mycket :) Vardagsrummet är ju hur stort som helst hehe och fönstret - wow. Toaletten blir väl bättre snart hehe du får visa en efter-bild då :)

2009-08-31 @ 18:26:14
URL: http://theharis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0