Snart dags


Mina vänner jag ska snart gå och lägga mig, om man nu kan somna. Kommer bli svårt. Måste gå upp sjukt tidigt i morgon, flyger ju till Helsingfors över natten :) I morgon är det äntligen dags för Madonna :) Som jag har längtat. Jag kan inte i ord beskriva hur det känns att äntligen få se min barndomsidol live. Jag kommer inte att ha fattat att jag har sett henne.

Här är hotellet vi ska bo på. How I love att jobba på hotell och när det erbjuds så underbara priser världen över för oss som är anställda.

Mitt flyg går redan 08.35 från Arlanda. Så det gäller att gå upp tidigt, jag ska dock ta Arlanda Express ut till flygplatsen. Och så ses min vän och jag vid hotellet :) Detta kommer blir underbart :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0