25 december

Passar på att önska er en God Jul igen. Och tacka för alla god jul önskningar.

Hoppas ni har haft en bra jul med era nära och kära. Jag har haft en underbar jul som jag har spenderat med mig kära familj.

Gårdagen började med frukost hemma hos dem. Syster och jag hjälpte mamma med det sista. Vi tittade på Kalle Anka och hans vänner såklart. Efter Kalle var det dags för middagen.

Vi firar egentligen 25, juldagen. Så julafton äter vi endast fisk. Det är meningen att man den 24 inte äter någon fet mat. Så vi äter då fisk hela dagen. Mamma och pappa hade lagat en underbar lax.

Efter maten öppnade vi alla julklappar. Jag fick en hel del fint.

Idag var jag över hos mamma och pappa igen eftersom vi firar jul idag den 25 december. Så idag var det  dags för julskinkan och allt annat gott som hör till ett julbord :)

En fantastisk jul har jag haft med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0