Årets första

Idag ska jag äta årets första julbord. Vi har julbord på jobbet idag så det ska bli trevligt :) Eftersom jag jobbar på hotell så äter vi lunch här i vår personalmatsal men idag serveras julbordet istället för lunch.
Så jag och ett par kollegor ska till en av våra festvåningar och äta julbord, det ser jag fram emot.

Idag är vi fler på jobbet så det kommer inte vara lika stressigt som det var igår. Jag var helt slutkörd när jag kom hem efter jobbet. Gick till mamma och pappa en sväng och åt middag. Ville hälsa på min syster som ligger hemma och är jättesjuk. Och som den snälla syster jag är, I braught gifts :) Jag köpte ett par tidningar och lite godis till henne, för att muntra upp henne. Glad blev hon :) Krya på dig kära syster ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0