Behandling

Det där jäkla förbandet eller vad det kallas jag skulle byta under armhållan idag var lättare sagt än gjort kan jag tala om.
Gjorde ont som satan att slita loss skiten då den satt med hur mycket sån där vit tejp ni vet. Sen att försöka sätta fast en ny var ju inte så lätt som man skulle kunna tro. Jag skulle både hålla i skiten, dra loss tejp och få fast den ordentligt med en hand. Jag vet inte hur många "Picka ti materina" jag slängde ut mig.

I morgon ska jag först på ett läkarbesök och sen på eftermiddagen ska jag på en 2 timmars behandling i vårt nya Spa. Ska få en massage och något mer i 2 timmar. Jag längtar :) Dags för mig att prova en längre behandling. Jag har varit smart och tagit den 2 timmar innan jag slutar. Hade jag gått innan hade jag nog varit helt död för att gp tillbaka och jobba. Hoppas vi får testa flera saker med. Man har ju blivit lite bortskämd nu, I love it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0