Bra start

                               

                                            (Bild från Spat på min arbetsplats)

Jag har haft en hel fantastisk måndagsmorgon kan jag tala om. Det är inte varje dag man får börja den med en ljuvlig ansiktsbehandling. Vi har på jobbet öppnat ett nytt Spa som är helt underbart kan jag tala om. Mina kollegor har tidigare fått vara nere och testat en del, men jag var sjukskriven då så jag får gå på en massa behandlinagr nu istället. Det är meningen att vi ska prova på då vi ska boka det sen.

Idag fick jag en 60 minuters ansiktsbehandling och jag känner mig som en ny människa. Mitt ansikte lyser och är så mjukt och fint nu. Jag ville inte gå därifrån utan stanna där hela dagen. När jag kom fick jag byta om och sätta på mig en superskön badrock. Hon som gjorde behandlingen var hur bra som helst.

Ska även få en 2 timmars behandling (massage) på torsdag. Hur mycket tror ni att jag ser fram emot den, väääääldtigt mycket kan jag tala om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0