Fika och shopping


(Bild tagen med min Iphone)

Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med kameran på min Ipone. Den tar bra och skarpa bilder, me like :)

Efter jobbet mötte jag upp syster, vi gick och handlade lite julklappar. Måste erkänna att jag trodde att det skulle vara mycket mer folk ute än vad det var. När vi var klara satte vi oss i Gallerian och fikade lite. En chokladboll och latte blev det för min del, mums.

P.S fan vad less jag är på blogg.se. Jag vill att bilden samt texten om bilden ska centreras, men nej då centreras hela text jäveln. Suck...


Kommentarer
Postat av: Haris

Den där latten skulle sitta fint just nu haha. Det finns fortfarande snö här Zellyc.. Skall se om jag hinner springa förbi macken här nere vid backen hahaha (skulle inte rimma egentligen).. Hm :D hihihi

2009-12-22 @ 10:35:47
URL: http://theharis.blogg.se/
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - God Jul

Tack själv gumman för att du tog dig tiden att läsa den!:)

2009-12-22 @ 12:33:49
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0