Fjortis igen, javisst :)

I fredags gick jag tillbaka hela min tonår all over again. Backstreet Boys var ju i stan och hade show på Hovet. Självklart var jag där, vad trodde ni annars. Det var en nostalgi trip av dess like.

Min vän M var på besök från L.A. Hon var här med sin syster, vi började dagen med att vara hemma hos mig. Pratade, sminkade oss och allt som hör till när man inte har setts på ett tag, väldigt trevligt. Vi åkte in till Hovet, de gick in då de hade sittplatser och jag hade stå platser. Jag mötte upop resten av gänget jag skulle gå med, vi tog en drink innan och skippade förbandet.

Showen och killarna var allt som jag förväntade mig. De är sååååå sjukt bra. I fredags var det 13 år sedan jag såg dem första gången. 4 december 1996 i Solna Hallen och jag kommer ihåg den dagen som igår. Vi hade det jätteroligt under showen, sjöng med, dansade tom med mina föräldrar var där fast de hade sittplatser. De har alltid velat se dem så jag ordnade biljetter åt dem. BSB var underbara, roligt att höra nya och gamla låtar. Jag är dock besviken på att de inte sjöng min favoritåt på den nya skivan, "Shattered". Ingen kan ta ifrån dem att de sjunger helt underbart live, inget placyback här inte utan live.

Lite roligt dock att en Mr Carter var förbi ens arbetsplats :) Men den historien tar vi en annan gång.

Efter showen åkte min vän M tillbaka till sin syster eftersom de skulle ha kalas dagen efter. Mina andra vänner åkte vidare till efterfesten. Jag skippade den då jag mådde så dåligt, min hals var inte att leka med. Har legat och hostat i flera nätter, så jag åkte hem och a mig istället.

Här kommer lite bilder och videos.

(Klicka för större)

   

    





För fler videos kan ni i vanlig ordning klicka er in på min youtube kanal, Fabulositysecret1.


Kommentarer
Postat av: Haris

Du har en riktigt grym zoom på din kamera eller så var du riktigt nära :) Jag skulle j på denna konsert med några vänner men vi hoppade den. Vi kunde inte bestämma oss vi ville gå eller inte.. Var det mycket gamla låtar som spelades. Min vän Biba är än idag helt besatt av Backstreets Back skivan haha :D :D

2009-12-09 @ 20:50:08
URL: http://theharis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0