Glad Lucia



Trevlig tredje advent och Lucia på er.

Idag är det 23 år sedan jag och min familj flyttade till Sverige från Kroatien, vi flyttade på självaset Lucia. Det sjuka är att jag kommer ihåg den dagen som igår. Jag kommer inte ihå vad jag gjorde förra veckan, men flytten till Sverige kommer jag ihåg, 5 år var jag :)

Jag har haft en bra dag. Min vän D kom över på lite fika och så fick han se min lägenhet. Han hjälpte mig att flytta men nu fick han se den nästan klar. Vi åkte in till stan och mötte upp vår vän J. Vi gick på bio och såg En Julsaga, den var verkligen jättebra gjort. Vad julstämmning vi fick, så nu saknar jag snö något otroligt.


Kommentarer
Postat av: eMMa

Och idag fick vi snöööö!!! :) Tyckte du inte den filmen va lite läskig? Jag tänkte bara.. ska BARN se den här? haha

2009-12-14 @ 16:04:42
URL: http://emmaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0