Iphone heaven

Say hello to my little friend :) Igår skaffade jag mig äntligen en Iphone. Lyckan är enorm hos mig just nu, I am in Iphone heaven :) Har såklart inte fattat alla funktioner än, men det jag har hunnit testa med den, I say = LOVE. Som många andra har sagt, hur har jag klarat mig utan en är min fråga. Den är sååååååå fantastisk på alla sätt och vis. Det blåa skalet köpte jag för att skydda telefonen, blå är min favoritfärg. Bakgrundsbilden är en bild på snyggot Ian Somerhalder.

Jättebra erbjudande fick jag och har nu äntligen abonnemang igen. Får behålla mitt nummer som är ett extra plus. Det kommer att ta ca en vecka för min nummer att fungera. Men man kan ringa och messa mig på det, jag måste dock höra av mig från ett annat så länge. Men det gör inget...I am sooooo happy now :)
Min Sony Ericsson har jag haft ca 4 år och den börjar bli lite dålig så att jag skaffade en Iphone är inte en dag för sent :)

Kommentarer
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - God Jul

Väääälkommen till Iphone världen!:) Nu är det bara att börja blogga med Wordpress gumman så är mobilen ännu mer av en dröm!:) Har du Twitter? Gowalla?:D Get it all!:D

2009-12-19 @ 18:58:36
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: rebe

jag är nog den enda som inte förstår hypen kring iphones lol.

2009-12-19 @ 20:18:58
Postat av: Zelly

Rebe: Dear, du är verkligen den enda..lol. Den är helt ljuvlig, i am in love with it :)

2009-12-19 @ 20:26:07
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0