Jobbar

                                                  
Sitter här på jobbet och jobbar extra ikväll på min gamla avdelning. Jobbar till 23.00 och här händer inte mycket ikväll kan tala om. Har varit lugnt i stort sett hela kvällen.

Sitter här och försöker lära mig alla funktioner i min nya underbara Iphone :) Jag är helt kär i telefonen efter att ha haft den i ca 24 timmar. Syster min blev avis och ska nog också skaffa en. Ska leta efter massa apps som jag kan fixa när jag kommer hem.

Jag har inga klagomål på telefonen (hallå telefonen är UNDERBAR) utan på blogg.se. Eller det kanke är jag som inte har fattat än, men när jag loggar in för att skriva ett inlägg från Iphonen så går det ta mig fan inte att lägga upp någon bild. Men jag ska inte klaga på blogg.se det kanske är jag som inte har fattat hur jag ska göra.
Funderar dock starkt på att flytta min blogg till Wordpress, söta Alisa har så bra saker att säga om det och en massa andra personer med. Tål att tänkas på :)

 


Kommentarer
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - God Jul

Hehe gör så gumman!:) Läs lite och tänk på hur du vill:) Fråga på om du undrar över något!:)

2009-12-20 @ 07:59:57
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0