Mellandags rea anyone?


Inte för att jag behöver någonting. Jag behöver verkligen inte handla något på mellandagsrean. Jag köpte så mycket till mig själv i USA, jag har allt jag behöver. Men ändå skulle jag ner en sväng i centrum för att se vad de hade. Låt oss säga att jag vände på klacken så fort jag kom ner. Jisses vad folk det var. Fattar egentligen inte vad jag skulle där nere och göra. Crazy. Och den här jävla mellandags rean sen då. Folk har spenderat en förmögenhet på julklappar och nu idag kostar de 30-70 % mindre. Så nu ska folk spendera ännu mera än vad de redan har gjort. Inte konstigt att januari lönen är den som folk längtar mest till.

Nu ska jag istället fortsätta göra snyggt här hemma, har bara 4 kartonger kvar att packa upp.

Kommentarer
Postat av: rebe

jag var i Kista.....jag ville klappa till en hel dell peeps kan jag tala om.

2009-12-26 @ 15:28:06
Postat av: Zelly

Rebe: Jag var nere i typ 10 miuter och vände. Folk är ju freaking nuts

2009-12-26 @ 15:38:21
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0