Skivsortering

Hahahahaha, jag håller på att sortera mina skivor i min nya bokhylla. Jag har stått här och skrattat för mig själv. Herregud hur mycket pinsamma skivor kan en person ha. Jag har väldigt bred musiksmak, lyssnar från Justin Timberlake, Britney Spears, BSB till Linkin Park, till Balkan musik, till rock, pop, rnb you name it.

Jag skäms för en hel del skivor kan jag tala om. Haha, ska man lägga upp dem i bokhyllan och skämmas varje gång någon kommer hem till en eller ska man gömma undan dem och slippa skämmas?! Hahaha.

                                                     En bit på väg med alla skivor.

Här kommer en av de skivor som jag skäms för. Kommer ni ihåg programet Popstars som gick för en massa år sedan? Den första Amerikanska versionen vann en grupp som fick namnet Eden´s Crush. Deras karriär gick väl inte så där jättebra om man säger. Jag köpte denna skiva när jag var i USA första gången. I den gruppen var Nicole Scherzinger med. Ni vet hon som numera är huvudsångerskan i Pussycat Dolls. Hahahahaha...


Kommentarer
Postat av: rebe

skäms inte, well kanske för ac but the rest is ok

2009-12-07 @ 23:04:32
Postat av: Zelly

Rebe: LOL, ac my god och han är först i hyllan haha. men du ska se some of the cd´s I have, oh dear

2009-12-07 @ 23:11:24
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0