T-I-R-E-D

Jisses vad trött jag är idag. Jag kan inte beskriva i ord hur trött jag är. Hade såååååå svart att somna igår så det fanns inte. Jag försökte allt, läste, lyssnade på musik, tittade på TV, men ingenting fungerade. Så är det när man har haft 4 dagars ledigt. När klockan ringde imorse kändes det som ett straff att kliva upp kan jag tala om.

Skönt att det inte var så mycket folk på tunnelbanan idag, många har säkert passat på att ta ut extra ledigt.

Även skönt att vi endast jobbar 3 dagar denna vecka och sen har jag 4 dagars ledigt igen. Nu ska jag gå och slänga i mig kaffe kopp nr 3 eller 4 kanske det är.  


Kommentarer
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Gott Nytt År 2010

aaah samma här, efter 9 dagars ledighet med sömn och uppvakning när man vill så var det ett helvet att somna och vakna nu gaaah hemskt!

2009-12-28 @ 12:34:00
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0