Vilket jävla avslut

Vilket jävla avslut 2009 fick då. Jag var hos mamma och pappa för att fira Nyår med dem, syster jobbar kväll idag.

Kvällen började bra, vi hade det trevligt. Men för ett litet tag sedan började jag och pappa att tjafsa. Detta tjafs blev världens jävla gräl istället. Det slutade med att jag stormade ut ur deras lägenhet. Men först drämmde jag till den där jävla dörrejäveln riktigt ordentligt.

Så nu sitter jag här hemma i min egen soffa, tur att man bor nära iallafall. Jag tänker väl inte gå in på några detaljer men jag kan säga att pappa var way out of line och det kommer att ta ett tag innan jag förlåter honom.

Jag blev bjuden hem till Emma ikväll. Jag hinner fortfarande gå till henne. Men jag har inte duschat, har inget att drika. Så jag slänger väl in någon film i DVD:n och kollar på film. Just nu är jag bara så jävla sur så jag har inte lust till något annat.

Så med detta säger jag Gott Nytt År alla.


Kommentarer
Postat av: rebe

aww, darling.



hugs u

2010-01-01 @ 01:50:24
Postat av: eMMa

Men gumman då!!! Önskar du hade kommit hit! Men jag vet samtidigt hur det är när man är på det där humöret oxå :/ Man har inte lust med nått... jag hoppas det löser sig! Du vet vart jag finns om du vill prata!!! puss

2010-01-01 @ 12:07:12
URL: http://emmaeklund.blogg.se/
Postat av: Zelly

Tack ska ni ha sötnosar. Ni är guld värda :) Puss på er

2010-01-01 @ 13:34:47
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nää va tråkigt :( Vet verkligen hur det kan kännas, kan bli sådär i min familj med emellanåt :/ Gumman, kramen <3 Hoppas det löser sig!!

2010-01-01 @ 14:59:44
Postat av: Zelly

Sandra: Tack sötnos. Ja d vad ska man göra, det är väl sånt som kan hända, alltid tråkigt när det väl händer men så är det. Puss på dig <3

2010-01-01 @ 18:02:47
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Gott Nytt År 2010

Usch gumman1:( krama om

2010-01-01 @ 18:30:48
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0