Ggrrrr

Åh, jag blir fan tokig på blogg.se. Denna sida krånglar mer än den funkar. Det tar en evighet att göra något. Tar hur lång tid som helst att logga in, krånglar med inlägg, går inte att kommentera folks inlägg. Hela tiden håller den på att fucka upp sig. Har ni samma problem?


Onsdagar är verkligen ingen rolig TV-dag, finns typ inget som är sevärt. Och alla min tv-serier har uppehåll i USA nu så dem får jag också klara mig utan.

Det blir till att lägga sig och läsa lite och sen sova. Har lite sovmorgon imorrn, skönt. Köpte på mig tre bra böcker igår på Pocket Shop. Vilka det är får ni veta när jag har läst ut dem, måste ju ha något att tipsa om :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ibland är det verkligen supersegt och man kan inte göra nåt. Och så ibland ser men min blogg helt skum ut, men ingen annans då :/

2009-02-19 @ 18:04:02
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0