I must be nuts


I must be out of my mind! I kväll efter jobbet ska jag på bio med syster och Rebe för att se Fredag den 13:e. Jag kan passa på att tala om att jag ser en läskig film typ varje skottår eller nåt. Klarar verkligen inte av att titta på sånna här filmer, jag blir alltid så rädd och de ger mig inte mycket. MEN de har lyckats övertala mig att gå på denna film eller rättare sagt tvingar dit mig, jag kommer att få hjärtattack under filmen, garanterat. De får se till att ha 112 beredda i luren. Jag har krävt att få sitta i mitten och jag kommer klämma ihjäl deras händer, så det så. Jag kommer fan inte kunna sova inatt och kommer att vara hur rädd som helst när jag ska hem. Så nu vet ni, har jag inte lagt upp något inlägg senast imorgon så har jag fått en hjärtattack.

Kommentarer
Postat av: Rebe

i shall never look at a wokpanna the same way now hahaha

2009-02-27 @ 22:34:52
Postat av: Zelly

Hahahaha, samma här. Det var ju för roligt, wtf skulle han göra med den..hahah

2009-02-27 @ 22:39:36
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0