Ja du...

Så var det fredag igen då och helh. Slutar 16.30 idag och ska på stan och leta kläder till den där festen igen. Hoppas att jag hittar något. Syster är på mig för att jag i vanlig ordning är ute i sista stund med allt. Ja, sure jag visste att hon skulle ha fest i februari men har faktiskt haft annat att tänka på om man säger. Oroar mig för andra saker än en fest liksom.

Den här veckan har jag av någon anledning funderat en massa, en hel del saker som har kommit upp och olika tankar jag har. Jag måste nog erkänna att jag länner en viss oro och känner mig ledsen. Min familj fattar inte, de förstår liksom inte vad jag menar när jag pratar med dem och de är på mig om diverse saker. Så helt att jag har tappat lusten att ens höra av mig till dem eller ens träffa dem. Det gäller väl framför allt mamma och pappa. Så jäkla jobbigt att känna såhär, min familj är underbar egentligen, jag har världens bästa syster och världens bästa föräldrar. Men jag kan inte hjälpa att känna en viss, hmm jag hittar inte ens ordet jag söker.

Att fly från allt är verkligen ingen lösning, det vet jag själv utan saker måste tas hand om. Men just nu känner jag en viss tomhet och är bara ledsen i allmänt, känner bara för att fly till en öde ö och bara vara. Men det går ju inte.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gumman <3 Jobbigt när ens familj inte förstår, man vill ju känna att de man öppnar sig för ska känna lite förståelse iaf. Tänker på dej! <3

2009-02-20 @ 22:22:21
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Tack söta gumman :) <3

2009-02-21 @ 19:32:49
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Rebe

jag vet en ö!!



IBIZA!

2009-02-21 @ 20:07:03
Postat av: Zelly

Rebe: Sweet, I will take that ö ;)

2009-02-21 @ 20:43:54
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Rebe

okie, but we´ll have to share

2009-02-21 @ 20:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0