Lördag kväll


På grund av diverse anledningar har jag bestämt mig för att inte gå på festen ikväll, men jag är säker på att syster får en trevlig kväll där. Hon känner en hel del folk som ska dit så själv behöver hon inte vara.

Det har verkligen varit en jobbig och känslosam vecka för mig, rent ut sakt har jag haft en rikigt skitvecka. Känslorna har vält fram och tillbaka. När pappa ringde  mig för ett par timmar sen och sa, "Ma duso, zasto si mi tako tuzna" ("Hjärtar, varför är du så ledsen") höll det på att brista igen. Jag kände hur ögonen fylldes med tårar igen och jag höll på att bryta ihop igen. Pappa är så fin, inget ont om mor min men denna vecka har hon verkligen pushed my buttons. Jag vet att hon vill mitt bästa och jag älskar henne lika mycket som pappa den kvinnan har gått igenom ett och annat, men låt oss säga att hon inte fattar vissa saker. Det som är så bra med min pappa är att he doesn´t push, han låter en veta att han är där om man vill öppna sig och prata, han lyssnar och kommer med råd. Han försöker på sitt sätt prata med en och uppmuntra, men framför allt he gives me space.

Det kändes dock väldigt skönt att få prata av sig med Rebe idag, då hon är en person som förstår vad jag går igenom och känner mig så pass bra. Thanks friend :)

Kommentarer
Postat av: Rebe

del 2 of our convo tomorrow, dont forget!

2009-02-21 @ 20:07:40
Postat av: Zelly

Of course dear :) Jag ska se till att min phone är laddad ;)

2009-02-21 @ 20:44:27
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Rebe

oh yes, mucho important

2009-02-21 @ 20:55:43
Postat av: Zelly

hopefully it´s a big enough ö för oss båda

2009-02-21 @ 21:01:40
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gumman <3 Så skönt du kan prata med din pappa! Tänker som sagt på dej <3

2009-02-22 @ 20:58:30
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Tack söta gumman :) Du är så god mot mig :) <3

2009-02-23 @ 14:01:44
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0