Oscars Galan 2009

Ikväll/natt är det dags för Oscars Galan. Jag vill så gärna stanna uppe och titta men man ska ju jobba i morgon. Har lite funderingar på om man ska gå och lägga sig typ runt 18 idag och sova om det går till midnatt för att orka sitta uppe och titta på hela galan. Men frågan är om jag lyckas somna och verkligen sova en 6 timmar innan allt börjar. Fan borde ha tänkt på detta lite tidigare och inte nu för ett tag sedan.

För er som vill titta på galan sänds den på Kanal 9 med start från klockan 23.55.

Tider:
23.55 - Röda mattan Direkt från Hollywood. Vi följer filmstjärnorna och Hollywoodkändisarnas ankomst till Oscarsgalan och deras entré längs den röda mattan

02.05 - Nedräkning till Oscarsgalan Direktsänt införprogram från Hollywood. Med bara en halvtimma kvar till årets största galafest räknar vi ner till Oscarsgalan 2009.
02.40 - Oscarsgalan Direktsänd gala från Hollywood. Det har blivit dags att dela ut det finaste priset man kan få i filmens värld, Oscarstatyetten. Skådespelareliten och filmstjärnorna samlas inför världens ögon för att få veta vem som stod för 2008 års starkaste prestationer på vita duken.


Kommentarer
Postat av: Helena

Svar: Ja visst är jag, hihi. Nej men förra året gjorde jag faktiskt också det, och det är ju bara en gång om året, sitter inne med 57 semesterdagar dvs drygt elva veckor så det var ju bara att ta ut. Skall göra det til en tradition tror jag, en mysig sådan. Hoppas att du kan se lite, röda mattan är ju klockan 23.55 så lite vackra klänningar i två timmar kanske du orkar med. Ha en bra kväll!

2009-02-22 @ 16:46:40
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ska inte se det men kommer kolla nätet imorgon, precis som du :)

2009-02-22 @ 20:58:57
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Haris

Det kommer en resumé utav galan på någon kanal under veckan minns nu bara inte vilken. Hela galan nedbantad till en och en halvtimme hehe.

2009-02-22 @ 21:30:21
URL: http://petitbeurre.blogg.se/
Postat av: Zelly

Sandra: Ska se till att uppdatera mig när jag kommer hem efter jobbet :)



Haris: Hvala :)

2009-02-23 @ 14:02:21
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0