Sjuk igen?

Jag är fortfarande helt hyper över Madonna biljetterna. Det är nästan så att jag studsar fram...hahaha. Just det, kom ju på att jag ska måste föra över pengar till snälla J som ordnade med biljetterna.

Tror fan att jag börjar bli sjuk igen :( Villlllll inte. Kände redan igår att jag hade ont i halsen och idag när jag gick upp började jag hosta. Håller på att hosta som en tok just nu, fan fan fan fan vill verkligen inte. Det var ju inte sålänge sedan jag var sjuk och låg helt utslagen i sängen.
Fryser gör jag också fast jag har en massa kläder på mig. Har även tagit fram en filt att ha i sängen i natt. Två duntäcke samt en filt över, men jag vet att jag kommer att frysa.
Gick även förbi Apoteket efter jobbet för att bunkra upp med alvedon, host medicin, halstabletter och en massa annat. Hoppas nu verkligen att det inte bryter ut.

Kommentarer
Postat av: Rebe

du behöver airborne tabletter.

they work wonders

2009-02-10 @ 05:02:26
Postat av: Zelly

What´s that dear? Men de lär ju inte gå att få tag på i Sverige?

2009-02-10 @ 10:34:04
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Rebe

i shall give you next time, jag köpte massor lol

2009-02-10 @ 14:00:31
Postat av: Sandra

Nej nej hoppas inte :/ Krya på dej isf! <3

2009-02-10 @ 19:19:53
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Kan Dee

Hej! Kika gärna in på min konstblogg där jag postar mina teckningar! Säljer också mina egendesignade linnen /t-shirts, kram :)

2009-02-10 @ 21:23:33
URL: http://kandee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0