Strax sängen


I kväll ska jag verkligen se till att gå och lägga mig i tid, tänker faktiskt redan snart gå och lägga mig. Sov så jäkla dåligt i natt. Grannen som bor ovanför mig höll på att hamra och flytta möbler till sent. Tills jag fick i nerverna och ringde till störningsjouren som fick tyst på han. Jävla idot, vem fan håller på att hamra efter 23.00?! När klockan var strax eftr tolv fick jag nog. Just när jag höll på att somna börjar nästa granne att bråka med sin fru/flickvän, trodde nästan att han skulle smälla till henne så mycket som de skrek på varandra. Efter ett tag lugnade de sig dock och jag kunde äntligen somna. Så jäkla jobbigt med störriag grannar, de är ta mig fan ett feneomen i sig.

Ska upp tidigt börjar relativt tidigt i morgon, men snart är det helg igen. Ska bara ta det lugt och städa och dona här hemma hela helgen, inga planer alls.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilket folk det finns alltså.

Jag kan tycka att börja borra eller nåt annat störande redan efter 20 är sent :/

2009-02-05 @ 09:21:31
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Sandra: Håller verkligen med. Folk är ett fenomen i sig säger jag bara. Förhoppningsvis har han fattat nu..galning.

2009-02-05 @ 11:41:30
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0