Torsdag

Redan torsdag. Som vanligt går veckorna så fort, man hinner inte med.

Jag har varit jätteduktig denna vecka och lagt mig i tid varje kväll. Jag får sova minst 8 timmar per natt, och det mina vänner kan jag tala om är väldigt bra jobbat för att vara mig. I vanliga fall brukatr jag komma i säng runt midnatt eller senare och är hur trött som ehlst när jag ska upp till jobbet. Men denna vecka har jag redan legat i sängen 22.15, lyssnat lite på min ipod och sen somnar runt 23.00.

I natt låg jag och lyssnade en stund på en ljudbok, det har jag aldrig gjort förr kan jag tala om. Och inte vilken bok som helts, utan underbara Twilight (yes jag är besatt). Har laddat alla 4 böckerna i ipoden och tänkte ligga och lyssna med jämna mellanrum.

Pratade även med min vän Marie som bor i L.A lite igår, men vi hann inte prata så länge tyvärr, har lovat att höras i helgen istället. We have lots of catching up to do om man säger, mycket som har hänt over there ;)

Kommentarer
Postat av: Rebe

how many times do you plan on reading the same book? haha



det här med ljudböcker, how funkar det, liksom är det bara en o samma röst or what??

2009-02-12 @ 14:28:44
Postat av: Zelly

HAHAHA...I know I am a bit nuts.



ljudböcker my dear är som du sa en och samma röst som sitter och läser boken just som den är skriven. Rösten till dessa underbara böcker är en amerikansk kvinna som läser, ganska harmoniskt att lyssna på och man laddar bara upp den i sin itunes som en vanlig ljudfil :)

2009-02-13 @ 09:56:17
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Rebe

i shall make a rebe ljud-version av boken !

2009-02-13 @ 14:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0