Hemklickat

Vid det här lagret vet ni att jag är helt besatt av filmen Twilight och alla 4 böcker i denna serie. Jag har ju lyckats tjata på ett antal gånger.

Nu är det bara att vänta till den 29 April!!!!! Då släpps filmen på DVD. My God, evigheter kvar tills den kommer hem i brevlådan.

Denna gång har jag beställt från Discshop och inte någon jäkla mupp sida som jag först gjorde med Sex and the City filmen. Men jag måste nog hålla koll på min beställning, får kanske boka om eftersom det nog kommer en special editon och ni vet ju att jag ska ha den bästa DVD av denna underbara film. Har jag sagt hur mycket jag älskar den ;)



LÄNGTAR!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha, stackars gumman men vips så ligger den i ett paket på golvet hos dej ska du se ;P

Jag ska se den sen, efter ditt tjat så har man ju blivit så nyfiken och uppspelt på denna film ;)

2009-01-27 @ 23:19:12
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Rebe

du borde köpa den från amazon, 2-disc specialen släpps i mars i us och det tar 10 dar att få hem den till svedala ;)

2009-01-27 @ 23:34:08
Postat av: Zelly

Sandra: Du MÅSTE se den. Men bara för att jag har pimpat den så mycket kommer du säkert inte gilla den...hahah. Men jag hoppas att du kommer tyca om den ;)



Rebe: Min jäkla DVD spelare krånglar, den spelar upp "svenska" skivor perfekt men mina som jag har köpt i USA de vill inte fungera :( får kanske kolla på en ny dvd spelare sen, men inte nu det är finanskris ;)

2009-01-28 @ 11:51:10
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Rebe

du måste prata med dina it nissar yo! jag vågar knappt lägga in en dvd skiva i datorn lol

2009-01-28 @ 11:56:19
Postat av: Zelly

Rebe: Du har så rätt så ;) fan jag glömmer bort dem hela tiden, men det är förlåtet den sista tiden tycker jag ;) ska skriva en lapp så att jag kommer ihåg

2009-01-28 @ 12:01:26
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0