Hemklickat

Jag fick hem H&M´s nya vår katalog för ett par dagar sedan. Jag har väl talat om förr att jag är lite besatt av väskor? Jag kunde verkligen inte motstå att klicka hem denna. Den fanns i färgen svart, korall och ormskinnsmönstrad. Jag tyckte att svart var snyggast.

Kuvertmodell i lack med vikfunktion och magnetlås, den går att "veckla" upp så att den blir lite större. Endast 149 krH&M´s hemsida. Nu får vi se hur lång tid det tar tills den kommer hem, passade på att klicka hem lite strumpor också, det behövs alltid.

(Bild från H&M.se)

Kommentarer
Postat av: Rebe

and it is made in china right?



du vet att jag gillar att tjata haha

2009-01-03 @ 20:06:07
Postat av: Zelly

Man tycker ju att jag skulle börja lära mig för en gång skull så mycket som du tjatar, men åh nej...I never do..i am a bad person ;) haha

2009-01-03 @ 20:56:33
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vill ha!! Gu' så snygg <3

2009-01-04 @ 11:42:15
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0