Lördag


Nu är jag helt slut. Jag har hjälpt min pappa att stätta ihop en ny garderob som de har köpt till sitt rum. Pappa är inte så händig av sig, tur för honom att han då har mig som är väldigt händig. Vi blev äntligen färdiga för någon timme sedan. Vi kämpade på rätt bra i flera timmar. Det var ganska roligt, pappa fick snällt lyssna till mig och göra som jag sa, ibland fick jag höja rösten när han inte ville lyssna...hahaha.

Nu får det vara nog med besök till mamma och pappa på ett tag. Har sprungit här ganska mycket sedan jul, men nästa helg ser jag till att göra något annat. Visst är det trevligt och var hos dem och bli omysland, men jag vill hitta på lite andra saker också :) Och det förstår de :) Nästa helg är det nog bio som gäller har jag för mig, måste kolla upp datum, en till fil med Leo :)

Syrran är dock inte hemma, hon är i Malmö och hälsar på ett par kompisar. Det är inte lika roligt när imte hon är i Stockholm, känns så tomt på något visv. Men i natt får jag hennes super stora säng för mig själv :)

Kommentarer
Postat av: Rebe

leos film har premiär 30 jan ;)



2009-01-18 @ 13:20:16
Postat av: Zelly

Sweet, then we have a date :) Eller ja vi ska ju såklart ses innan den, men du vet vad jag menar :)

2009-01-18 @ 21:41:44
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Sandra

Duktig du är, en annan är inte så händig precis ;P

2009-01-18 @ 22:13:26
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0