Måndags kvällen


Så var måndag snart förbi. I dag var det också ganska lugnt på jobbet, skönt. Jag har nu börjat jobba heltid igen och måste säga att det är helt ok. Är skönt att få vardagen tillbaka, har inte känt av handen alls, så nu håller jag tummarna för att all strul äntligen är över och jag inte kommer få värk igen.
I morgon är vi lediga. Jag har blivit helt snurrig av alla dessa lediga röda dagar, nu får det vara nog. Tycker att det ska bli roligt att komma igång med jobb igen.

Jag suger verkligen på att sätta rubriker på mina inlägg märker jag, den ena är tråkigare än den andra. Men oh well, så är det bara.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt det är mycket bättre med handen :) Ja visst är det rörigt med dagarna, man vet varken ut eller in vad det är för dag :P

Känner så igen det där med rubriker ;) Men det är inget jag tänker på hos andra.

2009-01-05 @ 22:10:14
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0