Söndag kvällen

Tidigare ikväll tog jag ett skönt och låååååångt bad. Älskar verkligen att bada badkar, så avkopplande att få ligga i hett vatten och bara tänka eller läsa en bra bok (som jag såklart gör).

Har även bytt sängkläder, så underbart att få lägga sig i en nybäddad säng när man har badat och smörjt in sig med bra lotion. Ska nog strax bädda ner mig och fortsätta läsa.

Speaking om böcker så måste jag köpa lite nya böcker, har snart läst ut denna. Får se vad jag hittar på. Har en supertjock bok hemma som jag skulle kuna läsa, men har inte rikigt någon lust för denna. Så en tur till en bokhandel får det bli snarast.

I morgon börjar en ny arbetsvecka, får se hur den tar sig. En kollega driver mig till vansinne, men det orkar jag inte ta upp här, får då slutar det med att jag skriver världens längsta roman här. Och det tänkte jag spara er. Världens bästa syster kommer hem från Malmö i morgon...YAY.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Att läsa i badkaret är nåt jag aldrig kunnat gjort, men det ser ju avslappnande ut när man sett andra :P

Nybäddat är så härligt, fixa jag igår :)

2009-01-18 @ 22:12:01
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0